Umów się na wizytę i zapłać 200 zł mniej za implant firmy Straumann

Promocja dotyczy wszczepienia implantu szwajcarskiej firmy Starumann. Zabieg może zostać wykonany przez jednego z implantologów Silver Dental Clinic. Aby umówić się na wizytę, wypełnij formularz, a my oddzwonimy i zaproponujemy dogodny termin konsultacji.

Możesz również zadzwonić pod numer telefonu 22 750 22 85.

Implantologia

Nasze zdrowie jest bezcenne i na pewno warto w nie inwestować. Często mamy świadomość swoich zaniedbań w tym aspekcie, ale pęd dzisiejszego życia kieruje naszą uwagę na wiele innych spraw, którym niezwłocznie się poświęcamy, a plany zdrowotne odkładamy w czasie. Specjaliści naszej kliniki potrafią zaszczepiać pacjentom zasady postępowania pozwalające na cieszenie się własnymi zębami i pięknym uśmiechem przez całe życie, obalając stereotypy, że zęby w pewnym wieku muszą ulegnąć destrukcyjnemu działaniu czasu. Jeśli jednak już nasze zęby doznały takiej destrukcji czy to ze względów zdrowotnych czy urazu powodując pojawienie się braków zębowych to na pewno niezwłocznie powinniśmy udać się do lekarza stomatologa na konsultację poświęconą możliwości uzupełnienia tych braków. Musimy mieć świadomość tego, że im wcześniej zadbamy o uzupełnienie tych braków tym mniej ucierpią na tym nasze zdrowie i finanse. Pomijając już aspekt estetyczny, nasza bezczynność w uzupełnieniu tych braków może doprowadzić do pojawienia się zaburzeń w trawieniu, wymowie i nieodwracalnych zmian w stawie skroniowo-żuchwowym. Niezaprzeczalnie najdoskonalszym rozwiązaniem w takiej sytuacji są uzupełnienia implanto-protetyczne potocznie zwane „IMPLANTAMI”, które łączą w sobie zarówno estetykę jak i funkcjonalność na najwyższym możliwym poziomie zbliżonym do naturalnych zębów. Od ponad 20 lat implantologia pomaga milionom ludzi odzyskać utracone zęby i przywraca im naturalny wygląd.

Co to są implanty?

Implanty dentystyczne to tytanowe, biokompatybilne zamienniki korzeni naszych zębów, które po wszczepieniu w kość szczęki mogą być indywidualnie nadbudowywane uzupełnieniami protetycznymi tzw. „KORONAMI” tworząc pojedyncze zęby lub przy bardziej rozległych brakach zębowych mogą stanowić filary do zamocowania protez lub mostów. Wszczepianie implantów odbywa się najczęściej w znieczuleniu miejscowym. Fenomen implantologii polega na tym, że organizm ludzki w żaden sposób nie odnajduje w tytanowym wszczepie cech ciała obcego, a tym samym nie wywołuje żadnej reakcji obronnej. Praktycznym skutkiem jest niczym nieskrępowane narastanie kości i połączenie z implantem. Dlatego też osoby, które poddały się wszczepieniu “sztucznego zęba” twierdzą, że stał się on integralną częścią ich organizmu, a obecność wszczepu jest tak naturalna jak posiadanie własnego, stałego zęba.

Dlaczego implanty?

Poprawa jakości życia

• Znów możesz czerpać przyjemność ze spożywania różnorodnych potraw
  • Możesz zapomnieć o obrzydliwych klejach do protez
  • O implanty dbasz po prostu tak, jak o swoje naturalne zęby
  • W perspektywie czasowej średnio odległej do długoterminowej mogą przyczynić się do oszczędności finansowych

Ładniejszy wygląd

• Zapobiegają zanikowi kości, co pozwala zachować naturalny kontur dziąseł
  • Wyglądają, są odczuwane i funkcjonują zupełnie jak naturalne zęby – są stabilne
  • Większa pewność siebie dzięki  uniknięciu niezręcznych sytuacji związanych z obluzowanymi protezami

Lepszy stan zdrowia

• Przyczyniają się do lepszego przeżuwania pokarmów, a więc i trawienia
  • Ograniczają możliwości uszkodzenia sąsiednich zdrowych zębów

Implantolodzy Silver Dental Clinic

dr Igor Kresa

Chirurgia, Implantologia
View Details

Implanto-protetyczne uzupełnienie pojedynczego braku

Uzupełnienie pojedynczego braku mostem protetycznym

Procedury i informacje zabiegowe

Konsultacja z lekarzem i planowanie zabiegu

Przed rozpoczęciem chirurgicznej części zabiegu implantologicznego konieczne jest ustalenie indywidualnego, szczegółowego planu leczenia co do ilości i rozmieszczenia implantów wymaganych do uzupełnienia braków zębowych. Podczas ustalania takiego planu,  brane pod uwagę są indywidualne warunki pacjenta jak rozmieszczenie zatok i nerwów, oraz warunki kostne. Na tym etapie niezbędne jest lekarzowi dwuwymiarowe zdjęcie panoramiczne naszej twarzy oraz zdjęcie 3D wybranego odcinka, obrazujące grubość kości w miejscu planowanego wszczepienia implantów. Przy bardziej skomplikowanym zabiegu, konieczna jest także pełna tomografia trójwymiarowa.

Przygotowanie kości i wszczepianie implantów

Jeśli warunki kostne (grubość, wysokość i gęstość kości) w miejscu przewidywanego wszczepienia implantów nie są wystarczające, to konieczne jest wykonanie zabiegu sterowanej regeneracji (augmentacji) kości lub podniesienie dna zatoki szczękowej (sinus lift). Okres regeneracji kości po takich zabiegach trwa zazwyczaj od 6 do 10 miesięcy i po tym okresie możemy przystępować do zabiegu wszczepiania implantów.  Jeśli warunki kostne w miejscu planowanego wszczepienia implantu są odpowiednie i nie ma innych przeciwwskazań, to od razu możemy przystąpić do wszczepiania implantów (tytanowej części korzeniowej docelowego uzupełnienia implanto-protetycznego), które zamykane są na tej samej wizycie śrubami zamykającymi.

Wykonanie nadbudowy protetycznej

Po okresie ostointegracji (zintegrowania implantu z kością), trwającym od 3 do 6 miesięcy, lekarz odsłania implant(y) i zamienia śruby zamykające śrubami gojącymi w celu odpowiedniego uformowania dziąsła pod przyszłą nadbudowę protetyczną (koronę(y) lub most). Po upływie około 2 tygodni  lekarz pobiera wyciski i przekazuje je do laboratorium w celu wykonania uzupełnienia protetycznego, które będzie zamocowane do naszych implantów. Uzupełnienie to może być cementowane lub przykręcane do implantów.

Zalecenia pozabiegowe

• Antybiotykoterapia i środki przeciwbólowe wg zaleceń lekarza
  • Dieta miękka.
  • Należy również maksymalnie ograniczyć palenie tytoniu w ciągu 48 godzin.
  • Zimne okłady w początkowym okresie pozabiegowym.
  • Płukanie specjalnym płynem wg zaleceń lekarza ( 0,2 % glukonianem chloroheksydyny )
  • Stosowanie sie do wszystkich zaleceń lekarza i uczęszczanie na wyznaczone wizyty kontrolne.
  • Stosowanie miękkiej szczoteczki pozabiegowej.
  • Unikanie dużego wysiłku fizycznego w okresie wyznaczonym przez lekarza ( do momentu zdjęcia szwów )

Higiena jamy ustnej

Jeśli żywotność naszych nowych zębów (implantów) ma być długa to nieodzowna jest duża doza samodyscypliny i stosowanie się do zaleceń lekarza.

Zapobieganie powstawaniu stanów zapalnych śluzówek po zabiegu implantacji jest podstawowym warunkiem jakiego oczekuje się od pacjenta. Nie może być już mowy o zapominaniu umycia zębów. Tylko wtedy piękny uśmiech będzie nam towarzyszył przez wiele lat. Ścisła współpraca z lekarzem po zabiegu implantacji pozwala nam utrzymać gwarancję na nasze nowe zęby.

Pamiętajmy o tym, że uzupełnienia protetyczne na implantach wymagają utrzymywania wysokiego poziomu higieny jamy ustnej. Codzienna higiena przy użyciu szczoteczki, nici dentystycznej oraz odpowiednich płynów do płukania jamy ustnej bywa najczęściej niewystarczająca i dlatego powinniśmy odbywać systematyczne wizyty w gabinecie u higienistki stomatologicznej, która za pomocą profesjonalnych narzędzi usunie z naszych zębów osad czy kamień nazębny, z którym nie poradziliśmy sobie sami podczas codziennej domowej higienizacji. Pamiętajmy o rutynowych wizytach kontrolnych u implantologa, który sprawdzi stan naszych implantów i oceni czy łączniki tytanowe nie wymagają oczyszczenia.

Aby umówić się na wizytę, wypełnij poniższy formularz, a my oddzwonimy do Ciebie i zaproponujemy termin spotkania.

...na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu przez SILVER DENTAL CLINIC SP. Z O.O. . z siedzibą w Piasecznie (05-500), ul. Puławska 48, zgodnie z ( 6 ust. 1 lit. f RODO) Polityka prywatności
ul. Puławska 48, Piaseczno
Wyznacz trasę